Csoportos órák

 

Csoportos órák

 

 

S.w.a.t. Power- Funkcionális tréning


Változatos edzés, az eszközök megfelelő használata és a gyakorlatok változatossága hozzásegítenek céljaid eléréséhez a fitnesz területén. A legkiválóbb funkcionális eszközök: kettle bell, medizinlabda, kézisúlyzók, kenderkötél, húzódzkodó rudak, core board, buzogány.


Funkcionális tréninggel fejleszthetsz például: erőt, gyorsaságot, hajlékonyságot, izomellenállást, szív- és érrendszeri állóképességet.

Óraadó: Ludescher Levente





         

 

Intense-x:

Az INTENSE-X egy teljes testet átmozgató edzés, melynek hasonló változatát 2009-ben Amerikában fejlesztettek ki. Ha valaha is voltál intervallum edzésen, tudod, hogy mit takar. Az alacsonyabb intenzitást követi a magas, rövid időn keresztül, hogy utána ismét visszatérj a lassabb tempóhoz. Az Intense-x ennek pont az ellenkezője. 3-5 perces intenzív blokkokat követi a rövid pihenő, éppen csak annyi, hogy egy kis levegőhöz juss, majd ismét visszatérj a kemény munkához.

Ez az úgynevezett MAX INTERVALL TRAINING, mely során a tested maximális teljesítményen dolgozik az egész edzésen keresztül. Feszegeted határaidat és korlátaidat-így testednek adaptálódnia kell- így viszonylag rövid idő alatt látványos eredményekre számíthatsz.

A teljes test megdolgoztatása mellett koncentrált feladatok is várnak rád. Igaz, hogy a program leginkább saját testsúlyos elemeket tartalmaz, de hogy egy kicsit közelebb kerüljön az életfilozófiánkhoz, természetesen a súlyok sem hiányozhatnak. Intenzív cardio tréning, ugrások és fekvőtámaszok széles skálája mellett a has és mélyizmok is kitűntetett szerepet kapnak.

Gyere és próbáld ki az őrültek sportját, legyél lány vagy fiú, nő vagy férfi, mindenki megtalálja a számára kihívást jelentő könnyített, vagy nehezebb verziót. Mindenkit várok sok sok szeretettel!


Magamról:

A korábban csak hobbiként végzett fitnesz egyre nagyobb szerepet töltött be az életemben, olyannyira, hogy mára a mindennapjaim legmeghatározóbb része lett. „Sportpályafutásomat” kisgyerekként kezdtem, sok sok éven keresztül versenyszerűen műkorcsolyáztam, majd úsztam, lovagoltam, és végül az edzőteremben kötöttem ki, ahol a súlyok, a légkör megszállottja lettem.

Itt nagyok sok hatás ért, láttam versenyre készülő lányokat, ekkor kezdett el mozgolódni egy gondolat a fejemben, hogy egyszer én is kipróbálnám magam egy ilyen versenyen. Majd ez a gondolat elhatározássá vált, kitűztem magam elé a célt, és 2017-ben model physique kategóriában országos arany, ezüst, később bronzérmet szereztem, illetve a Tenerifén megrendezett Európa Bajnokságon negyedik helyezést értem el. Ezután elgondolkoztam azon, hogy miért ne tökéletesíthetném ismereteimet, és tanulhatnék még többet a sportról és erről az életmódról, így beiratkoztam egy edzői képzésre, hogy magabiztos tudást szerezzek.

Az egyetemi éveim alatt találkoztam először az Insanity edzéssel, mely mindamellett, hogy kihívást jelentett, rövid időn belül látványos változást hozott. Ezt a stílust alapul véve, a kedvenc gyakorlataimmal, és súlyzókkal fűszerezve született meg az INTENSE-X, mely kortól és nemtől függetlenül mindenki számára kihívást jelentő, gyors és eredményes változást hozó edzésforma.

   

 

Intervall


Az intervall az egyik leghatékonyabb zsírégető és alakformáló edzéstípus, ráadásul az óra nem koreografált, így, bárki könnyen követheti.

10 perc dinamikus bemelegítést magasabb és alacsonyabb intenzitású, saját testsúlyos gyakorlatok felváltva követik 45 percen keresztül.

Egyes gyakorlatok végrehajtásához használunk segédeszközöket, kézi súlyzó, step padot is.

A végén 5 perces nyújtással, lazítással fejezzük be az edzést.

Óraadó: Vári Edina

 

 

 

Alakformáló Step

 


A rendszeresen végzett közepes intenzitású, aerob tréning lehetőséget ad a test meglévő zsírszövetének csökkentésére.  A szervezet, 45 - 50 perc alacsony-közepes intenzitású terhelés után a folyamatos mozgáshoz szükséges energiát főként zsírból nyeri, ezért a zsírégető órán a terhelés ideje alatt a résztvevők pulzusszáma a maximális pulzusszám 60 – 70 %-a (zsírégető zóna) közötti tartományban van, hogy elkerüljük a szervezet idő előtti elfáradását.

Az óra gyakorlatanyaga lépéseket, lépéskombinációkat, közepes intenzitású alap koreográfiát, majd az óra utolsó 10-15 percében erősítő gyakorlatot tartalmaz. 
Az erősítő hatású gyakorlatok kiegészítő eszközei a step pad, gumikötél, kézisúlyzó.

 

Óraadó: Vári Edina



TRX

Ez egy saját testes edzés, ami minden mozgás alapja. Hevederek segítségével történik (TRX kötél) félig-meddig felfüggesztve a testünket edzzjük a gravitáció segítéségévelErőt, egyensúlyt, hajlékonyságot és a törzsizmok (core) stabilitását tudod fejleszteni. Természetesen metabolikus kondicionálás jelleggel végezve. Legyél kezdő vagy élsportoló, a gyakorlatokat a saját fittségi szintednek megfelelően tudod végezni. A TRX alkalmazható nyújtáshoz is.

 

A legjobb teljes testet edző eszköz!

 

Óraadóink: Szabó Lilla

 

    

 




Zsírégető



Az óra során az oktató koreográfiát épít, tanít minden résztvevő számára megfelelő alternatívát biztosítva. Fejleszti a kondíciót és a koordinációt!

Az egész testet ázmogató -főként a lábikrát, combot, csípőt és a feneket formálja- intenzzív edzésforma ezért fokozott zsírégetéssel jár.

A lépések és karmozdulatok variációi nagyszerűen fejlesztik a sportoló koordinációs képességét.

 

Óraadó: Unger Tímea

 






 


Kangoo


A kangoo jumps egyrészt fogyaszt, másrészt erősít, harmadrészt rengeteg pozitív hatása van az egészségre, nem utolsósorban pedig szórakoztat is. Mivel a kangoocipőben végzett mozgás több kalóriát éget el, mintha ugyanazokat a mozdulatokat normál sportcipőben végeznénk, ezért a kangooval 25 %-kal több energiát használunk fel, mint a normál aerobik közben.

A kangoo jumps lábbelije a túlsúlyosoknak, izületi problémákkal küszködőknek is visszaadja az önfeledt ugrálás örömét, ugyanis a kangoocipőkben végzett gyakorlatok nem terhelik az ízületeket: a cipő a terhelés több mint 80 százalékát elnyeli.

Óraadó: Unger Tímea




 

  

KangaBurn


Szülés után 1 évvel készen állsz, hogy belevesd magad a KangaBurn-be.

• Minden edzettségi szinten űzhető.
• Speciális funkcionális tréning elemeket tartalmaz szülők számára.
• Megerősít a mindennapi élethez.
• Izompólya fellazítás az egészséges izmokért, a regenerációért SMR technikával.
• Gátizom torna.
• Speciális hasizom erősítés, a szülés utáni esetleges hasizomsérüléseket szem előtt tartva.

 

Az edzést babák nélkül végezzük.

Óraadó: Halmosné Minczér Mariann
 

 

 

 

Pilates

Az egész testet átmozgató óra, izmosít, karcsúsít, mindezt ízületkímélő módon. Különös tekintettel dolgozik a has, hát, fenék izomzatával, előtérbe kerül a vázizomzat aktivizálása, javítva testtartást. 

A légzés fontos szerepet kap a gyakorlás során, segítve a koncentrációt és az ellazulást.

Óraadó: Halász Bernadett


 

 

Zumba

 

A zumba latin ritmusokra épülő tánc. Olyan ismert táncok alaplépéseit tartalmazza, mint a salsa, merengue, cumbia, flamenco, calypso, reggaetón és a hastánc.

A zumba kalóriaégetés és súlycsökkentés egyben, közben az ember remekül szórakozik, fantasztikus zenékre mozog. Az óra során lassabb ritmusok és gyorsabb pörgés váltja egymást. Mindenki számára könnyen követhető a koreográfiája, a hangulat pedig olyan jó, hogy észre se vesszük, mennyire megdolgoztattuk magunkat!

Gyorsan feldobja az embert, így szinte kizárt, hogy valaki rosszkedvűen távozzon az óráról.

 

 

Óraadó: Garcia Blanco Frank