Csoportos órák

 

Csoportos órák

 

TRX

Ez egy saját testes edzés, ami minden mozgás alapja. Hevederek segítségével történik (TRX kötél) félig-meddig felfüggesztve a testünket edzzjük a gravitáció segítéségévelErőt, egyensúlyt, hajlékonyságot és a törzsizmok (core) stabilitását tudod fejleszteni. Természetesen metabolikus kondicionálás jelleggel végezve. Legyél kezdő vagy élsportoló, a gyakorlatokat a saját fittségi szintednek megfelelően tudod végezni. A TRX alkalmazható nyújtáshoz is.

 

A legjobb teljes testet edző eszköz!

 

Óraadóink: Miskey Tünde, Szabó Lilla

 

    

 

 

S.w.a.t. Power- Funkcionális tréning


Változatos edzés, az eszközök megfelelő használata és a gyakorlatok változatossága hozzásegítenek céljaid eléréséhez a fitnesz területén. A legkiválóbb funkcionális eszközök: kettle bell, medizinlabda, kézisúlyzók, kenderkötél, húzódzkodó rudak, core board, buzogány.


Funkcionális tréninggel fejleszthetsz például: erőt, gyorsaságot, hajlékonyságot, izomellenállást, szív- és érrendszeri állóképességet.

Óraadó: Ludescher Levente


 


                                           

 


Zsírégető


Az óra során az oktató koreográfiát épít, tanít minden résztvevő számára megfelelő alternatívát biztosítva. Fejleszti a kondíciót és a koordinációt!

Az egész testet ázmogató -főként a lábikrát, combot, csípőt és a feneket formálja- intenzzív edzésforma ezért fokozott zsírégetéssel jár.

A lépések és karmozdulatok variációi nagyszerűen fejlesztik a sportoló koordinációs képességét.

Óraadó: Unger Tímea

 






 


Kangoo


A kangoo jumps egyrészt fogyaszt, másrészt erősít, harmadrészt rengeteg pozitív hatása van az egészségre, nem utolsósorban pedig szórakoztat is. Mivel a kangoocipőben végzett mozgás több kalóriát éget el, mintha ugyanazokat a mozdulatokat normál sportcipőben végeznénk, ezért a kangooval 25 %-kal több energiát használunk fel, mint a normál aerobik közben.

A kangoo jumps lábbelije a túlsúlyosoknak, izületi problémákkal küszködőknek is visszaadja az önfeledt ugrálás örömét, ugyanis a kangoocipőkben végzett gyakorlatok nem terhelik az ízületeket: a cipő a terhelés több mint 80 százalékát elnyeli.

Óraadó: Unger Tímea




 

 

 

BodyReform


Zenére épülő funkcionális edzés. Nincs bonyolult koreográfia, nincs vagy csak kevés eszköz kerül használatra, főszerepben a saját testsúlyos gyakorlatok.


Intervall alapokra épül, az erősítő és cardio blokkok folyamatosan váltják egymást, így érve el a kellő zsírégető hatást.

Óraadó: Szabó Anita

 





 

 

Intervall


Az intervall az egyik leghatékonyabb zsírégető és alakformáló edzéstípus, ráadásul az óra nem koreografált, így, bárki könnyen követheti.

10 perc dinamikus bemelegítést magasabb és alacsonyabb intenzitású, saját testsúlyos gyakorlatok felváltva követik 45 percen keresztül.

Egyes gyakorlatok végrehajtásához használunk segédeszközöket, kézi súlyzó, step padot is.

A végén 5 perces nyújtással, lazítással fejezzük be az edzést.

Óraadó: Vári Edina

 

 

 

Alakformáló Step

 


A rendszeresen végzett közepes intenzitású, aerob tréning lehetőséget ad a test meglévő zsírszövetének csökkentésére.  A szervezet, 45 - 50 perc alacsony-közepes intenzitású terhelés után a folyamatos mozgáshoz szükséges energiát főként zsírból nyeri, ezért a zsírégető órán a terhelés ideje alatt a résztvevők pulzusszáma a maximális pulzusszám 60 – 70 %-a (zsírégető zóna) közötti tartományban van, hogy elkerüljük a szervezet idő előtti elfáradását.

Az óra gyakorlatanyaga lépéseket, lépéskombinációkat, közepes intenzitású alap koreográfiát, majd az óra utolsó 10-15 percében erősítő gyakorlatot tartalmaz. 
Az erősítő hatású gyakorlatok kiegészítő eszközei a step pad, gumikötél, kézisúlyzó.

 

Óraadó: Vári Edina

 

 

 

KangaBurn


Szülés után 1 évvel készen állsz, hogy belevesd magad a KangaBurn-be.

• Minden edzettségi szinten űzhető.
• Speciális funkcionális tréning elemeket tartalmaz szülők számára.
• Megerősít a mindennapi élethez.
• Izompólya fellazítás az egészséges izmokért, a regenerációért SMR technikával.
• Gátizom torna.
• Speciális hasizom erősítés, a szülés utáni esetleges hasizomsérüléseket szem előtt tartva.

 

Az edzést babák nélkül végezzük.

Óraadó: Halmosné Minczér Mariann
 

 

 

 

Pilates

Az egész testet átmozgató óra, izmosít, karcsúsít, mindezt ízületkímélő módon. Különös tekintettel dolgozik a has, hát, fenék izomzatával, előtérbe kerül a vázizomzat aktivizálása, javítva testtartást. 

A légzés fontos szerepet kap a gyakorlás során, segítve a koncentrációt és az ellazulást.

Óraadó: Halász Bernadett


 

 

Zumba

 

A zumba latin ritmusokra épülő tánc. Olyan ismert táncok alaplépéseit tartalmazza, mint a salsa, merengue, cumbia, flamenco, calypso, reggaetón és a hastánc.

A zumba kalóriaégetés és súlycsökkentés egyben, közben az ember remekül szórakozik, fantasztikus zenékre mozog. Az óra során lassabb ritmusok és gyorsabb pörgés váltja egymást. Mindenki számára könnyen követhető a koreográfiája, a hangulat pedig olyan jó, hogy észre se vesszük, mennyire megdolgoztattuk magunkat!

Gyorsan feldobja az embert, így szinte kizárt, hogy valaki rosszkedvűen távozzon az óráról.

 

 

Óraadó: Garcia Blanco Frank