Csoportos órák

 

Csoportos órák

 

 

S.w.a.t. Power- Funkcionális tréning


Változatos edzés, az eszközök megfelelő használata és a gyakorlatok változatossága hozzásegítenek céljaid eléréséhez a fitnesz területén. A legkiválóbb funkcionális eszközök: kettle bell, medizinlabda, kézisúlyzók, kenderkötél, húzódzkodó rudak, core board, buzogány.


Funkcionális tréninggel fejleszthetsz például: erőt, gyorsaságot, hajlékonyságot, izomellenállást, szív- és érrendszeri állóképességet.

Óraadó: Ludescher Levente





         

 

 

 

 

Cross Cage Military

 

 

 

 

 A CROSS CAGE MILITARY a SWAT POWER egy ága amelyik abszolút illeszkedik a SWAT által képviselt edzésvilágba és szemléletbe. Elsősorban de természetesen nem kizárólag olyanoknak ajánlott, aki a Cross világában már némi tapasztalattal rendelkezik es azonosulni tud egy kis militaris szemlélettel es felépítéssel. Komplex állóképesség, erős fizikum, mindent legyőző akarat és az edzésekből adódó önbizalom és magabiztosság, amely az élet minden területén ellenállóvá és ellenállhatatlanná tesz!

A Cross Cage-n a maximalizált létszám 16 fő.
Itt ettől való eltérés sajnos nem megoldható.
Előzetes bejelentkezés es érkezési sorrend alapján alakul ki a létszám. Ha valaki bejelentkezett, de nem tud eljönni akkor minimum 2 órával az edzés megkezdése előtt jelezze a recepción! 

Ezen a számon tudtok bejelentkezni: 30/4909470

Ha győzni akarsz, eredményt elérni, látványosan változni, ha eleged van a kifogásokból és a kompromisszumokból. Ha kell valaki, aki kihozza belőled a benned rejlő maximumot, keress bátran én vagyok a te embered!
 

Közel 30 év versenysportolói múlttal a hátam mögött a tanult és tapasztalt módszerek segítségével, tudásom legjavával segítelek a céljaid elérésében !
 

Várlak szeretettel!

 

Óraadó: Ludescher Levente


 

Intervall

Az intervall az egyik leghatékonyabb zsírégető és alakformáló edzéstípus, ráadásul az óra nem koreografált, így, bárki könnyen követheti.

10 perc dinamikus bemelegítést magasabb és alacsonyabb intenzitású, saját testsúlyos gyakorlatok felváltva követik 45 percen keresztül.

Egyes gyakorlatok végrehajtásához használunk segédeszközöket, kézi súlyzó, step padot is.

A végén 5 perces nyújtással, lazítással fejezzük be az edzést.

Óraadó: Vári Edina

 

 

 

Alakformáló Step Aerobic

 


A rendszeresen végzett közepes intenzitású, aerob tréning lehetőséget ad a test meglévő zsírszövetének csökkentésére.  A szervezet, 45 - 50 perc alacsony-közepes intenzitású terhelés után a folyamatos mozgáshoz szükséges energiát főként zsírból nyeri, ezért a zsírégető órán a terhelés ideje alatt a résztvevők pulzusszáma a maximális pulzusszám 60 – 70 %-a (zsírégető zóna) közötti tartományban van, hogy elkerüljük a szervezet idő előtti elfáradását.

Az óra gyakorlatanyaga lépéseket, lépéskombinációkat, közepes intenzitású alap koreográfiát, majd az óra utolsó 10-15 percében erősítő gyakorlatot tartalmaz. 
Az erősítő hatású gyakorlatok kiegészítő eszközei a step pad, gumikötél, kézisúlyzó.

 

Óraadó: Vári Edina




 

Zumba

 

A zumba latin ritmusokra épülő tánc. Olyan ismert táncok alaplépéseit tartalmazza, mint a salsa, merengue, cumbia, flamenco, calypso, reggaetón és a hastánc.

A zumba kalóriaégetés és súlycsökkentés egyben, közben az ember remekül szórakozik, fantasztikus zenékre mozog. Az óra során lassabb ritmusok és gyorsabb pörgés váltja egymást. Mindenki számára könnyen követhető a koreográfiája, a hangulat pedig olyan jó, hogy észre se vesszük, mennyire megdolgoztattuk magunkat!

Gyorsan feldobja az embert, így szinte kizárt, hogy valaki rosszkedvűen távozzon az óráról.

 Óraadó: Garcia Blanco Frank

 

 

 

 

 

Fitt Kids 

 

Könnyed, játékos mozgás gyerekeknek. 

óraadó: Krizsán Attila